Administrator Administrátor
Pocet prispevku : 6 Body : 4 Reputace : 0
| Předmět: Pořádání akcí - pravidla Thu Mar 25, 2010 8:27 pm | |
| Pro pořádání akcí platí: Předmět (název topicu): "Místo", "Datum", "Název akce" Obsah topicu pro akci: -Místo -Datum -Čas/začátek akce -Team, organizator -SCÉNÁŘ!!! ---------------- Vzor:
Milovice, 12.12. 2012, Big Combat XY (<----- toto je název/předmět topicu)
- Milovice (<----- toto je obsah topicu) - 12.12. 2012 - 1200 - Desert Team - "zde je pak uveden samotný scenář či časový rozvrh akce, toto je NEJDULEŽITĚJŠÍM faktorem proč se to vlastně akce nazývá!" ---------------- V případě že jste text kopírovali uveďte zdroj ---------------- -Bez tohoto a dalších náležitostí zde uvedených bude topic přesunut do koše dokud ho autor neupraví!
Naposledy upravil Administrator dne Sat Mar 27, 2010 12:59 pm, celkově upraveno 1 krát | |
|
Administrator Administrátor
Pocet prispevku : 6 Body : 4 Reputace : 0
| Předmět: Re: Pořádání akcí - pravidla Thu Mar 25, 2010 8:28 pm | |
| PS: nevztahuje se na topici které sem byli přesunuty | |
|