Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PříjemPortalLatest imagesHledatRegistracePřihlášení
Prosím, aby se všichni členové SAAS kteří zde nemají registraci, registrovali!

 

 Pořádání akcí - pravidla

Goto down 
AutorZpráva
Administrator
Administrátor
Administrátor
Administrator


Pocet prispevku : 6
Body : 4
Reputace : 0

Pořádání akcí - pravidla Empty
PříspěvekPředmět: Pořádání akcí - pravidla   Pořádání akcí - pravidla I_icon_minitimeThu Mar 25, 2010 8:27 pm

Pro pořádání akcí platí:
Předmět (název topicu): "Místo", "Datum", "Název akce"
Obsah topicu pro akci:
-Místo
-Datum
-Čas/začátek akce
-Team, organizator
-SCÉNÁŘ!!!
----------------
Vzor:

Milovice, 12.12. 2012, Big Combat XY (<----- toto je název/předmět topicu)

- Milovice (<----- toto je obsah topicu)
- 12.12. 2012
- 1200
- Desert Team
- "zde je pak uveden samotný scenář či časový rozvrh akce, toto je NEJDULEŽITĚJŠÍM faktorem proč se to vlastně akce nazývá!"
----------------
V případě že jste text kopírovali uveďte zdroj
----------------
-Bez tohoto a dalších náležitostí zde uvedených bude topic přesunut do koše dokud ho autor neupraví!


Naposledy upravil Administrator dne Sat Mar 27, 2010 12:59 pm, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru Goto down
Administrator
Administrátor
Administrátor
Administrator


Pocet prispevku : 6
Body : 4
Reputace : 0

Pořádání akcí - pravidla Empty
PříspěvekPředmět: Re: Pořádání akcí - pravidla   Pořádání akcí - pravidla I_icon_minitimeThu Mar 25, 2010 8:28 pm

PS: nevztahuje se na topici které sem byli přesunuty
Návrat nahoru Goto down
 
Pořádání akcí - pravidla
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
 :: Akce, treninky, srazy, reporty :: Pořádání akcí-
Přejdi na: